Название журнала [RUS]
Физическое воспитание студентов творческих специальностей. - 2008. - N 1.

[ENG]
Fiziceskoe vospitanie studentov tvorceskih special'nostej
=Physical education of the student of creative specialties. - 2008. - N 1.
Страницы 59-64
Заглавие [RUS]
ОСОБЕННОСТИ ПСИХОФИЗИЧЕСКИХ ВОЗМОЖНОСТЕЙ СТУДЕНТОВ, ЗАНИМАЮЩИХСЯ СПОРТИВНЫМИ ИГРАМИ

[UKR]
Особливості психофізичних здібностей студентів, що займаються спортивними іграми.

[ENG]
Features of psychophysical opportunities of the students recreative with sports
Авторы [RUS]
Бондарев
Д.В.
Севастопольский национальный технический университет

[RUS]
Гальчинский
В.А.
Севастопольский национальный технический университет

[UKR]
Бондарев
Д.В.

[UKR]
Гальчинский
В.А.

[ENG]
Bondarev
D.V.

[ENG]
Galchinskiy
V.A.

Аннотация [RUS]
В статье оценивается изменение показателей психофизических способностей студентов после нагрузки и после восстановительного периода. Проведена оценка взаимосвязи специальной подготовленности студентов, занимающихся футболом и их психофизических возможностей. Психофизическая подготовленность студентов улучшается после физической нагрузки. У студентов наблюдаются адекватные адаптационные двигательные реакции. Они улучшаются после нагрузки и стабилизируются в периоде восстановления.

[UKR]
В статті оцінюється зміна показників психофізичних здібностей студентів після навантаження і після відновного періоду. Проведена оцінка взаємозв'язку спеціальної працездатності студентів, що займаються футболом і їх психофізичних можливостей. Психофізична підготовленість студентів поліпшується після фізичного навантаження. У студентів спостерігаються адекватні адаптаційні рухові реакції. Вони поліпшуються після навантаження й стабілізуються в періоді відновлення.

[ENG]
In a paper change of parameters of psychophysical abilities of students after a load and after the regenerative term estimates. The assessment of correlation of special readiness of the students recreative with football and their psychophysical opportunities is lead. Psychophysical readiness of students is enriched after an exercise stress. At students adequate adaptive motor reactions are observed. They are enriched after a load and stabilized in the term of regeneration.
Текст [RUS]
Введение Известно, что спортивные ��
Ключевые слова [RUS]
игра
студент
психология
движение
нагрузка
тренировка

[UKR]
гра
студент
психологія
рух
навантаження
тренування

[ENG]
play
student
psychology
locomotion
load
aging
Ссылки Козіна Ж.Л., Коломієць Н.А., та ін. Ефективність практичного застосування психофізіологічних методів дослідження в ситуаційних видах спорту // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - N 6. - С. 54-59.

Ровний А.С. Психофізіологічне сприйняття зорової інформації рухової діяльності людини // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - N 26. - С. 17-23.

Садовская Ю.Я., Голубова Т.Н., Тарабрина Н.Ю. Динамика психофизиологических функций у студентов в процессе обучения // Педагогіка, психологія та мед.- біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - N 1. - С. 135-138.

Сіренко Р.Р. Особливості формування взаємозв'язків фізичної та розумової працездатності у юних футболістів на різних етапах річного тренувального циклу // Практикум з футболу: Матеріали Міжн. Наук.-практ. Конф. "Теоретичні і методичні основи тренування юних футболістів". - К., 2003. - С. 39 - 41.

Степаненко В.М. Динаміка вікових особливостей показників ефективності захисних тактичних дій та психофізіологічних характеристик юних футболістів 11-15 років // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - N 17. - С. 16-25.

Церковна О.В. Структура комплексної підготовки студентів технічного вузу // Молода спортивна наука України: Зб. наук. праць з галузі фіз. Культ. І спорту. Вип. 9: в 4-х т. - Львів: НФВ «Українські технології», 2005. - Т.3. - С. 89 - 94.

Eco J.C. De Geus, Lorenz J.P. Van Doornen, Dianne C. Existing and Training Induced Differences in Aerobic Fitness: Their Relationship to Physiological Response Patterns During Different Types of Stress // Psychophysiology. - 2000. - Vol. 27, Issue 4. - P. 457-477.

Heather G. Belanger and Rjdney D. Vanderploeg The neuropsychological impact of sports-related concussion: A meta-analysis // Journal of the International Neuropsychological Society. - 2005. - Vol. 11, Issue 04, P. 345-357

Martin Laki, I. D. Loram Manually controlled human balancing using visual, vestibular and proprioceptive senses involves a common, low frequency neural process // The Journal of Physiology. - 2006. - Vol. 577. - Issue 1. - P. 403-416.

McCollumG, ShupertCL&NashnerLM. Organizing sensory information for postural control in altered sensory environments // Journal of Theoretical Biology. - 2006. - Vol.180, Issue 3. - P. 257-270.

Hopkins W.G. Measures of reliability in sports medicine and science // Sports Medicine. - 2000. - № 30, Р. 1-15.

PDF, перейти к полному тексту статьи
СОДЕРЖАНИЕ ЖУРНАЛА